torsdag den 25. oktober 2012

Overfisket farvand, men noget gik sgu i garnet

Det lader til, at jeg på rekordtid har fisket min lokale Blockbuster (Smedelundsgade, Holbæk) tom for fede sager. Hvilket tyder på, at de stakke jeg tidligere tog hjem var resultatet af en begrænset interesse hos de øvrige kunder, og at filmene var ophobet over længere tid. Er de gode tider forbi, næsten før de er begyndt? Måske. Kom forbi butikken i dag og trods grundig gennemgang af brugtkassernes indhold fandt jeg kun en eneste titel som var værd at fange. Men okay. Patrick Swayze i en postapokalypse, som jeg end ikke anede var ude på dansk dvd. Not bad. Filmen er endda i widescreen format, hvilket, når man tænker på udgiverens (On-Air) politik på området (totalt random), er lidt af et mirakel. Må indrømme, at jeg aldrig rigtig har beskæftiget mig med amerikanske post-apokalypser; havde nok at se til med at samle de italienske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar