tirsdag den 25. marts 2014

Det er alligevel ikke helt slut med at finde vhs

Yes, well.....var inde i den lokale Folkekirkens Nødhjælp, hvor jeg sidst havde fundet bånd - en to-tre stykker - tilbage i februar. Jeg gjorde mig ingen forhåbninger, det var blot rutinecheck. Men... wow. Der stod en fletkurv ude på gulvet, proppet med bånd som lige var kommet ind i butikken. Jeg satte mig på knæ og grovsorterede. Til tre for 10 kroner kunne jeg tillade mig at være flot.

Jeg nappede titler, jeg egentlig havde i forvejen eller nemt kunne skaffe, i bedre kvalitet. Eller som jeg havde skaffet mig af med en gang i forvejen! Jeg var helt klar over, at det ikke var lige godt alt sammen (den der Martin Sheen film "Fortunes of War" ligner en værre stinker) og mindst et af båndene er desværre en censureret udgivelse ("Cut and Run"). Men det er for at sige det mildt ikke hver dag, man render ind i den slags.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar