lørdag den 1. december 2012

Obskuriøst 12

Obskuriøst nr. 12 - Den store finale
Udkommer til foråret 2013

Hovedfeature:
"Psykotronisk tv indeks 1980-1988"
Et alfabetisk ordnet indeks over film og tv-serier vist på DR i perioden, fortrinsvis indenfor de fantastiske genrer så som horror, science fiction og eventyr. Desuden et udvalg af kriminal og thrillertitler, sort humor og non-fiktion (f.eks. naturprogrammer og koncertfilm). Indekset er i princippet en fortsættelse af Politikens tobinds håndbog Tv i 70erne (red. Kaare Schmidt, 1981). Alle optagelser vil være kommenteret i større eller mindre grad, med angivelse af eventuel tilgængelighed på vhs og dvd. Det er hensigten at bringe egentlige anmeldelser af en håndfuld udvalgte titler.

Øvrigt indhold under planlægning.

2 kommentarer:

  1. Hej! Hvordan anskaffer jeg mig Obskuriøst når det udkommer?

    SvarSlet
  2. Du bestiller det af mig, enten via denne blog eller FB. I skrivende stund har jeg ikke bestemt mig til om tv-indekset bliver en separat udgivelse eller som del af et "almindeligt" blad. Du skal under alle omstændigheder regne med cirka et halvt års ventetid endnu.

    SvarSlet