torsdag den 20. december 2012

Joachim Bølle Olsen

Nu gør Joachim B. Olsen det igen. Sparker til de svage i samfundet, af hjertens lyst. Denne gang går det ud over de som søger om julehjælp. Men hvad kan man i grunden også forvente andet, af denne brovtende bølle, som på forunderlig vis har raget en taburet til sig. Eller måske ikke så forunderlig endda. For det er tiden. Jeg mener, vi har en beskæftigelsesminister som giver sig selv "thumbs up" for at ødelægge fleksordning og førtidspension, med forventet social deroute af tusindvis af borgere til følge. Anyway, jeg har ikke gået i skole med Joachim B. Olsen, men jeg har gået i skole med hans type. Blevet mobbet, fået tæv af hans type. Jeg genkender en bølle, når jeg ser en. Og det er naturligvis derfor, partiet fik ham i folketinget. Ikke for hans faglige evner eller intellektuelle kapacitet. For han har ingen af delene. Men fordi han er en god tryner. Derfor.

2 kommentarer: