lørdag den 5. marts 2016

Obskuriøst Nyhedsbrev nr. 5 (første udgave)

Sendte nogle få eksemplarer af Obskuriøst Nyhedsbrev nr. 5 af sted i går. Jeg er imidlertid ikke helt tilfreds med teksten som blev skrevet over nogle meget sene nætter og set i bakspejlet nok mangler den sidste afpudsning. Så enten reviderer jeg det fra grunden af eller føjer et par sider til.

Foreløbige detaljer:
Obskuriøst Nyhedsbrev nr. 5/marts 2016 - fire upaginerede A4 ark, hæftet
Indhold: Nyhedsbrev, Bogen - det gamle skidt

2 kommentarer:

  1. Jeg har netop tømt postkasse og fundet nyhedsbrevet, mange tak. Og jeg synes nu ikke, det var så dårligt endda. Flere kommentarer andetsteds.

    SvarSlet
  2. Det skulle være en status over projektet og så glemte jeg at fortælle om, hvor langt, jeg egentlig var nået. Damn.

    SvarSlet