onsdag den 9. marts 2016

Obskuriøst Nyhedsbrev nr. 5 (anden, udvidede udgave)

Jeg har lagt mig med den influenza, alle går og taler om. Så det bliver tidligst engang i næste uge, at det kraftigt reviderede nyhedsbrev rammer de udvalgtes postkasser. Hold ud. :-)

Obskuriøst Nyhedsbrev nr. 5, forår 2016, 2. udgave
Tolv paginerede S/H sider (enten enkelte og hæftede eller som opslag, det ligger ikke fast endnu)

Indhold:  
Nyhedsbrev
Kissability
En mørk og stormfuld nat...
Firserforglemmelser
Bogen - den gamle skidt

7 kommentarer:

  1. Jamen hvis du alligevel bare ligger der og snuer, så kan du jo svare på spørgsmål om gamle TV-serier; Har du den britiske serie fra start-80'erne "Boys from the Blackstuff" med i et af indekserne? Jeg husker, at jeg så den på dansk TV, men kan ikke huske den danske titel (jeg måtte google mig frem til den engelske) eller hvornår den kørte på DR.

    SvarSlet
  2. Jeg mindes ikke serien selv. Har kigget 1982 igennem uden at finde noget, der ligner. Vil fortsætte med 1983 i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fino-fino. Sig endelig til, hvis du finder ud af noget. Så vil jeg i mellemtiden overveje at bestille serien fra Amazon. xD

      Slet
  3. Jeg kunne heller ikke finde serien omtalt i 1983 oversigterne. Hvad tid på dagen blev serien sendt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mener faktisk, at det var noget, der kom om eftermiddagen.

      Slet
  4. Tænkte det nok. Så "gemmer" serien sig muligvis i en sendeflade (Ungdomsredaktionen e.l.). Selv mine mest detaljerede kilder (Sjællands Tidene som desværre kun går til og med 1984 i arkivet) lister ikke alt.

    SvarSlet
  5. Her er den! "Færdigt arbejde", DR, søndag 29. januar 1984, kl. 20.30 (1:5). Første afsnit hedder "Job til drengene".

    SvarSlet