torsdag den 4. maj 2023

The show must go on

Foto/lyrikbogen Luretid er på vej. Jeg har skrevet de sidste rettelser til manuskriptet og Ralph Østrup (den fuldskæggede herre tv. på fotoet ovenfor) er i færd med at udvælge de sidste fotografier. Forventet udgivelse til juni 2023. Bogen er på 64 sider og 1. oplag 50 eksemplarer.

Mht. fremtidige projekter kredser mine tanker stadig om et nyt nummer af Bibliotek Obskuriøst. Jeg har ganske vist svært ved at komme i gang med at skrive. Nu får vi at se. P.t. pusler jeg - i ledige overskudsstunder - med et nyt lyrikmanuskript. Arbejdstitlen er Skibbrudgade. Selvvalgt deadline er dette efterår, men evt. udgivelse bliver nok først til 2024. Jeg skal bl.a. have fundet en finansiering. Måske vil jeg ligefrem indsende til et forlag (stort forlag? mikroforlag?), så det ligesom er prøvet af. 

Helbred og humør er op og ned. Jeg er kommet på det der vidundermiddel Ozempic mod min diabetes. Der er hårdt ved kroppen, synes jeg. Og der er vist røget nogle nerver her og der. Jeg er blevet lidt mere ufølsom... og betydelig mere tyndhudet. Sådan går det. Humøret, well, jeg flyttede i egen lejlighed denne vinter, efter et mangeårigt bofællesskab. Det tager tid at akklimatisere sig. Jeg har ikke super meget overskud. Faktisk er jeg temmelig skvattet. Sådan er det. Vistnok.

Ud over skriveriet er jeg også begyndt at lave små collager igen. Det var næsten to år siden sidst. Jeg har ikke nogen plan med dem som sådan, andet end, at det er rart at være i gang. Op på hesten og alt det der. Men altså i luntetrav.


2 kommentarer:

  1. Hi,
    Are you the same Henrik Larsen that created the Master Levels FAQ for the game Doom?

    SvarSlet
  2. It was a long time ago. Leave me alone, please.

    SvarSlet