søndag den 7. november 2021

Ud på nettet med (næsten) det hele

Velkommen til Obsverset! Jeg har nu uploadet næsten alt, hvad der er bevaret af Obskuriøst blade, flyveblade, special ting, sideprojekter og såmænd også et par løst relaterede digtsamlinger til archive.org. Næsten, ja. Trykte udgivelser, jeg p.t. tilbageholder: 

Obskuriøst nr. 13, 2. udgave. Jeg overvejer at genbruge noget af materialet til en bog eller et hæfte.

Bibliotek Obskuriøst (nr. 1). Ditto.

Kanal Obskuriøst De-Luxe, min bog om DR tv i 1980'erne.

Obskuriøst nr. 22. Det nyeste blad (2020).

...

Desuden tilbageholder jeg:

Obskuriøst cd 1 "Sound and Vision: Larsen læser Larsen" .
Obskuriøst cd 2 "Noter & nekrologer".
Obskuriøst cd 3 "Motel Melankoli". 

Jeg har kun uploadet omslag og øvrigt trykt materiale til disse, ingen lydfiler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar