fredag den 15. februar 2019

Den analoge mand (opsamling)

Man skal jo prøve noget nyt engang imellem og nu kaster jeg mig ud i "print on demand"-konceptet. Den analoge mand samler teksterne fra de to digt-udgivelser Collage-dage og Bordet i hovedet (Dekanteret dekadent) i én handy pakke. Det er vel at mærke kun digtene, jeg genoptrykker, ikke de oprindelige ledsagende collager, tegninger og noter. Til gengæld har jeg indsat 16 digte skrevet i samme periode (ca. maj 2017 til januar 2018) som ikke tidligere har været trykt. Det giver i alt 60 digte fordelt på 70 sider (den anvendte skrift er større end i mine sædvanlige fedtede blade).

Bo Gorzelak Pedersen har layoutet bogen. Eneste illustration er forsidens collage som jeg lavede specielt til lejligheden.

Den analoge mand er udkommet på amazon og koster ca. 60 kr. plus forsendelse og moms. Den kan bestilles her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar