fredag den 3. august 2018

Tingenes tilstand (OBS-Arty)


Henrik Larsen: Tingenes tilstand
Digte
OBS-Arty 2018

Tingenes tilstand (tidligere annonceret som Obs Arty 3: Alting er længe siden). Digte om obskuriøse emner. 28 A5 sider s/h, illustreret med gamle udklip o.l.  Jeg opgav at illustrere med collager, da det tog for meget af den kreative energi, jeg hellere ville bruge på teksten. Desuden står mine collager sig bedst i farver.

OBS-Arty (tidligere Obs Arty) bliver fremover ikke et egentlig spin-off blad, men et label (eller hvad sådan noget hedder på dansk) for digte og lignende fra min hånd. Jeg dropper således nummereringen. Til de mere konservative læsere kan jeg berolige med, at det "rigtige" Obskuriøst stadig vil udkomme, når ånden er over mig. Frekvensen bliver langsommere.. og det har jeg skrevet før... men mine kræfter er rent ud sagt begrænsede i forhold til "gamle dage". Interessen for smalle emner indenfor film, musik og deslige er dog usvækket. P.t. har jeg en kæmpe stak science-fiction film liggende, til anmeldelse i et kommende temablad. HVOR kommende må tiden vise. Fortsat god sommer til alle.

Udkommet 8. august 2018. Oplaget er på 50 eksemplarer. Pris: 50 kroner plus forsendelse.
Bestilling via obsblad@hotmail.com 

1 kommentar:

  1. Hej Henrik, for det er vel dig. Jeg fik en mail fra AOF Herlev, der gerne vil have dig til at holde foredrag om Alberti (for seniorer). Send en mail til forlaget (politiskrevy@forlagene.dk) hvis du er interesseret, og jeg sender den videre. I øvrigt har fængslet i Horsens på det seneste jævnligt bestilt nogle få eks. af din bog. MVH Johannes

    SvarSlet