onsdag den 20. december 2017

Obskuriøst Nyhedsbrev 1-12 lagt ud på nettet

Jeg har i dag samlet Obskuriøst Nyhedsbrev udgivelserne i to pdf-filer og lagt disse ud på archive.org. Du kan finde dem som hhv. Nyhedsbrev 01-06 og Nyhedsbrev 07-12 her . Jeg har ikke inkluderet egentlige fraklip (det er også stærkt begrænset, hvad der eksisterer), men nogle variant-udgaver med let alternativ tekst eller alternative farveprints. Så noget bonusguf er der altså.

Oprindelig var det tanken at sakse det bedste ud til et one-shot blad. Jeg synes dog, ved nærmere eftertanke, at nyhedsbrevene fungerer godt nok i "rå" tilstand. Gå selv på opdagelse og mellem alle de tågede planer om fremtidige blade, hvoraf kun ganske få blev til virkelighed, vil du finde små bonusartikler om alt fra Stargate til The Jesus & Mary-Chain!

Nyhedsbrevet er lagt på køl indtil videre, uden at jeg dog ganske vil afvise tanken om at genstarte det i 2018. Nå ja, der er så meget, jeg gerne vil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar