torsdag den 15. juni 2017

Al planlægning er svær

Okay....... Søbo Rustik skulle egentlig have været et slags kommentarspor til Obskuriøst nr. 18 (samt 16-17). Men nu er nr. 18 blevet forsinket og jeg skal tilbage til tegnebordet. Bogstavelig talt. Rent ud sagt har jeg ikke råd til at udgive et blad på 44 sider plus det løse. Jeg vil derfor klippe nr. 18 om til enten 24 eller 28 sider og anvende resten til et nr. 19 (med formodentlig udgivelse 2018).

Min privatøkonomi matcher desværre ikke mine bladambitioner. Langt fra. Faktisk har jeg hele to grafiske eksperimenter liggende (tænk Søbo Rustik, bare endnu mere ekstreme) som jeg ikke har råd til at udgive fysisk. Jeg kunne selvfølgelig dumpe dem digitalt, men hvad sjov er der ved det?

Fortsættelse følger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar