torsdag den 16. februar 2017

Obskuriøst Nyhedsbrev nr. 11

Godt nytår! 2017 tegner til at blive et pauseår for Obskuriøst. Jeg har (som en redaktør nu engang bør have) adskillige ideer og skitser til udgivelser, men det kniber med lysten og energien. Nuvel, 2016 var også et hyper-aktivt år, med en regn af tryksager i alle størrelser. Enhver kan miste pusten ovenpå den omgang og redaktøren er kun et menneske. Alligevel skal læserne ikke snydes helt. Lige før det gamle år randt ud, fik jeg skrevet et hastigt nyhedsbrev - og er nu oppe på nummer 11 i rækken. Det var planen at sende ud i januar, men så blev jeg arbejdsløs og røg lidt ned i et hul og da jeg kravlede op igen, havde jeg ikke råd til at købe frimærker. Så nyhedsbrevet er kommet/vil komme sådan lidt drypvis i løbet af vinteren, til de sædvanlige særligt udvalgte (oplag 16 eks.). Der følger ingen bonusartikler med brevet denne gang som kun er på et dobbeltprintet A4-ark, men ud over en slags bladstatus runder jeg så forskellige emner som DR databaser, Blake's 7 og peplum. Med andre ord business as usual. Fortsættelse følger... på et eller andet tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar